Waar moeten we beginnen?! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Kaajal En Fleur - WaarBenJij.nu Waar moeten we beginnen?! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Kaajal En Fleur - WaarBenJij.nu

Waar moeten we beginnen?!

Blijf op de hoogte en volg Kaajal En Fleur

13 Mei 2015 | Nederland, Haarlem

Hoi lieve vrienden, familie, collega's, klasgenootjes en docenten!

In November gaan wij een maand naar Bonaire om een super leuke stage te gaan lopen. Deze stage gaan wij doen bij dansschool/stichting Dance Sensation.

Dit allemaal kon niet zomaar, helaas..
hierbij stap 1 en 2 van onze voorbereidingen!

- wij moesten een gesprek met de voorzitster van de dansschool/stichting Dance Sensation

omdat zij toevallig in nederland was kon zij makkelijk een gesprekje met ons inplannen, na een aantal maanden contact over de mail.. wij moesten eerst een motivatiebrief schrijven en een CV sturen om te kijken of ze ons uberhaupt wel in haar dansschool wilde hebben, vervolgens vond ze deze interessant genoeg voor een gesprekje (YEAH) Na een hoop verdwalen in Amsterdam van beide kanten hadden we elkaar gevonden en zij was al gelijk zo enthousiast over ons en kon niet wachten, dus voor haar was het overduidelijk een JA! Zij vertelde ons dat wij maatschappelijke projecten voor jongeren in achterstandswijken mogen oprichten en een eindvoorstelling mogen organiseren. Wij gaan hiernaast ook dansles geven aan oudere in een bejaardentehuis en ook aan de allerkleinste in kinderopvangcentra!

- We moesten toestemming krijgen van onze teamleider afdeling dans

Na dit leuke nieuws dat we welkom waren... deed onze school er niet makkelijk over. Wie gaat ons controleren? wat gaan jullie doen? het mag niet onder schooltijd! hoeveel uur? waar?! zoveel vragen dat Fleur met het ideale idee kwam om er een heel werkstuk over te maken met een motivatiebrief en die dan naar onze teamleider te sturen van de afdeling dans. Met veel zenuwen hebben wij 2 weken gewacht op een antwoord.

uiteindelijk zei hij dat hij het niet kon weigeren na zo een goed werkstuk en dat hij het een kans vond die we niet moesten laten schieten. Dus we kregen een JA! (met als voorwaarde, dat wij dus inderdaad een blog bij zouden houden met al onze voorbereidingen en als we daar zijn natuurlijk ook!)

Met deze 2 ja woorden, begint ons prachtige avontuur!

'op weg naar bonaire'
Groetjes,

Kaajal en Fleur!

Kaajal En Fleur

Hi! Wij zijn Fleur en Kaajal en wij zitten op het Nova College Dans in Haarlem. In November gaan wij op de dansschool Dance Sensation stage lopen op het mooie eilandje Bonaire. Beleef onze struggles en onze mooie momenten tijdens de voorbereiding, in Bonaire, en na onze mooie avontuur!

Actief sinds 13 Mei 2015